Direktlänk till inlägg 29 augusti 2013

Min första blogg!

Av Angelica Karlsson - 29 augusti 2013 14:21

Jag är ny i blogg världen, jag hade aldrig tänkt att blogga för jag tyckte att det va lite pinsamt för mig i min ålder men sen tänkte jag varför inte det finns några tjejer där som bloggar plus video blogga, men jag ska aldrig video blogga om mig själv för jag tycker att det är för privat, men sen vet man aldrig om jag kommer att videoblogga,.Det som jag vill säga är att jag skapade min blogg idag för jag vill hjälpa andra tjejer med kärleken eller med ändra saker så klart, men först tycker jag att ni ska lära känna mig först innan man öppnar sig för alla andra. Jag heter Angelica och är 22år bor med min familj, jag har inte kontakt med min pappa på grund av några saker, men jag har min underbara mamma som har funnits i mitt liv i vått och torrt, jag har 7 syskon och jag har en underbar pojkvän vad ska man säga om han då jo han är min bästa vän och han är också underbar, vi har varit tillsammans i 3år och 4 månader och ni undrar om vi har förlovat oss nopp det har vi inte gjort än för jag tycker att vi ska lära känna varandra först innan vi tar det steget, ja vi känner varandra bra men jag vill veta nåt mer med han... Jag hoppas att ni följer mig varje dag och om ni vill veta mer om mig så fråga så svarar jag.. kram

 
 
Loka

Loka

29 augusti 2013 14:42

Välkommen till bloggvärlden =)
Man är aldrig för gammal för att blogga och vad den innehåller är helt upp till Dig, Du väljer vad som ska läsas.
Önskar Dig en fin torsdag

Kram

http://snottren.bloggagratis.se

Angelica Karlsson

29 augusti 2013 14:47

Tack så mycket, detsamma till dig kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Presentation

Hej alla
Titta gärna på min blogga och skriv till mig om ni vill:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards